Amma någon annans barn?


Hade ni kunnat göra det??


Såg ett program för något tag sedan där det fanns någon mamma som ammade massa andra barn än sina egna :S och sedan var det någon som ammade sina när dom var 4-5år. Så hängde dom där i vars en tutte.. Man blev riktigt chockad av att glo på det alltså.. Kanske bara jag som är konstig för jag tycker inte det är klokt :S



Salma Hayek ammade ett annat barn när hon var i Afrika för ett tag sedan för hjälpa de krigsdrabbade familjer. För mamman kunde inte riktigt amma pojken. Vid sådana tillfällen kan jag tycka det är okej att amma någon annans barn, inte för att jag någonsin skulle få för mig att göra det men menar det är bra det finns människor som kanske hjälper andra genom att amma deas barn lr så. Men det måste verkligen kännas konstigt att ha någon annans barn suttandes där ...


Aja vad tycker ni om ämnet??


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade själv aldrig gjort det, tror jag. Men sjukt snällt av Salma att göra det. Jag menar, det KAN ju faktiskt räddat pojkens liv, lite närling liksom. Att han kan i längden inte klarar sig är tyvärr en annan sak :/

2009-02-13 @ 16:37:21
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0