Ont i huvudet dagen



Idag har både jag och snuttis ont i huvudet. Drygt, men jag tror att iaf jag har det för jag sov för länge. Men precis när jag skulle stiga upp så kom ju älsklingen hem och skulle vila. Såklart jag stannar för mysa då ju <3 Sen blev det tyvärr för länge. Så nu känner man sig seg i huvudet och hela kroppen. Får se om vi åker till Harald Nyborg eller inte idag, vi skulle köpa lite fästen o.s.v. till vår framtida skjutdörrsgarderob. Kanske tar det imorgon innan vi ska titta på barnvagnen igen.


Kommentarer
Postat av: mysan

fin blogg :) lycka till med barnet :)

2009-12-22 @ 22:01:16
URL: http://mymartensson.blogg.se/
Postat av: Tubii

Hej, intressant blogg du har :) jag har en flicka på 9månader och det är helt underbart ... älskar småbarn!



Kram!

2009-12-22 @ 22:24:02
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: anna

Jo det kan jag tänka mig att det blir, mycket som blir "nytt" och ovant, blir ju en förändring jämfört med man är van vid, inte mkt sömn och en annan liten att prioritera.



Jag står och byter ut skånetrafikens rabattkort mot nya jojokort och laddar på dom åt resenärer :)

Har varit där ons-fre i förra veckan och denna veckan från mån-imorgon... så irriterande drygt med alla tågförseningar bara, både morgon och kväll, framförallt kvällen e mest irriterande för då vill man bara hem och att då komma hem 1 tim senare än vad man ska för att tågen inte kan komma i tid e riktigt drygt så jag e glad över att det e sista dan i morgon!

Kan tänka mig att man blir rätt trött av att vara gravid, e det inte tungt i magen också att bära på bebisen?

kram

2009-12-22 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0