Middag hos svärföräldrarna



Vi skulle som sagt på middag hos svärföräldrarna, alla syskon och flickvänner. Dock trodde vi det var kl 18 för de hade jag fått höra o.s.v Så jag och Johan var väldigt tidiga men det gjorde inget. Kunde vi sitta och prata lite och sådär. Sen kom dom andra lite efter kl 19, så satt/stod vi i köket och snacka en stund innan vi flyttade in i stora rummet istället. Och efter ett tag var maten klar, riktigt god lasange med sallad och tomat till. Måste börja med det hemma också :) Efter vi ätit skulle dom byta julklappar med varandra, inte jag eftersom jag kände att jag redan har 12 andra att köpa till så pengarna tar typ slut. Men kanske nästa år, får se.. Sen satt vi och pratade en stund och skulle kolla på foto på tvn men vi kunde inte se alla för min ängel somna för han hade ju jobbat morgon sen inte fått sova alls sen skulle han jobba morgon igen. Så vi kilade lite efter 23 tiden. Jag hade gärna kört men för första gången ever hade jag lämnat väskan med körkort hemma :/ så istället så när vi kom hem tog jag bort alla kläder från sängen och la i högar sen bäddade jag så min ängel kunde nanna direkt <3 jag gick också och la mig då men tog en stund innan jag kunde somna som vanligt nuförtiden.



Tack allesammans för en super trevlig och mysig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0