Julmatshandlande



Skulle med mamma och köpa den sista julmaten idag. Syrran och Nicole hämtade upp mig runt 12 tiden så körde dom mig till mamma eftersom dom skulle hämta julklappar där också. Så det var perfekt. Sen hoppa jag in i mammas bil så stack vi och köpte julmaten så nu är det också fixat så man kan slappna av lite iaf. Blev inom ÖoB också för att köpa ischoklad så blev det massa annat gottis till julen också. Efter det bar det av hem här så packade mamma in sina sista julklappar och så gick vi igenom listan med julmat, verka som vi fått med allt. Får dela upp med pengar o.s.v. en annan dag så det blir rättvist ;) Jaaaa tjat tjat *hihi*  Nu är det bara mina sista julklappar jag behöver inhandla sen kan man ta det lugnt de sista dagarna.



Är ni klara med allt inför julen?!



Nicole somna i bilen :) Så himla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0