Hemma igen från shoppingen



Först fixade vi mamma´s ena ärende innan vi började leta julklapp till Johan. Och snacka om att det tog lång tid innan vi hittade nåt vi gillade. Jag vet inte om jag kan skriva här vad vi köpte eftersom han kanske läser någon dag innan jul ?! Så tyvärr får det vänta. Men jag tror det blev bra iaf.. Sen gick vi inom H&M också för att titta och så stod vi bland babykläderna och så berättade jag för mamma om en superman dress dom hade haft innan som jag ville ha men den verka inte finnas mer o.s.v. Och dom hade bara stl 50 när jag hade sett den och jag tycker han är lite liten för att ha dragkedja på huvdtröjan när han är nyfödd. Och precis när jag berättat klart så kommer en som jobbar där och hänger fram EN sådan i stl 62, och mamma var en underbaring och köpte den till bebisen <3 Tack vad snäll du är :) Så nu har jag den fina dressen... Sen bar det av till triangeln för mamma skulle skicka blommor till Stockholm och tydligen gör bara blomsteraffären på Triangeln det. Men det gick faktiskt riktigt snabbt där också, så nu har hon precis släppt mig här hemma.



Tack mamma för en underbar dag <3



Här är hans lilla superman dress <3


Kommentarer
Postat av: anna

Nej de kan man ju nästan säga till 99 procent då att det inte kommer hålla , de funkar ju inte bättre för att man skaffar en bebis om man säger så.



Jodå med mig e det bara bra förutom att jag e trött... jobbar på jägersro ju.. upp 7 på morgonen börjar jobba kl 10 och slutar 19 och e hemma halv 10 på kvällen vilket e rätt drygt för man hinner inte göra något men det e bara extrajobb så det går an :p hur e det med dig då? kram

2009-12-21 @ 23:07:06
Postat av: Anny

aww va gullig dress du köpt till din pojk.:D

2009-12-22 @ 13:16:46
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0