Halt ute?! Nej du skojar !!




Vi har ju varit lite ärenden. Vi skulle först möta Johan´s pappa på svågertorp för vi skulle köpa vårt golv. Men bara när vi kört en bit så stannar en buss framför oss och kommer inte igång igen. Men kör om tänker ni? Och det hade vi gjort om där inte var en refug(eller vad de heter) i mitten av vägen och vår låga bil går tyvärr inte över där. Dock var den en annan bil som lyckades och en som inte gjorde de ;) Och när vi sitter där och väntar ringer Johan´s pappa och då har hans ena storebror snurrat och kört ner i diket. Så när bussen väl rört sig en bit så vi kom förbi så susade vi bort till diket där hans bror satt och väntade tills deras pappa kom. Tyvärr kunde inte vi göra så mycke mer än ringa bärgning för där är rätt mycke trafik så bättre proffsen fixar. Så medans vi vänta på att dom skulle ringa tillbaka så stack vi och köpte vårt golv, sedan hann jag köpa 2 julklappar också. Sen gav vi nycklarna till dom så dom kunde köra hem och börja lasta av golvet medans vi stack inom nån affär till. Och köpte mat gjorde vi också, på Kniv och Gaffel. På vägen hem så gatan innan man svänger till oss var det en kvinna som råkat köra ner en stolpe utanfor skolan. När vi kom hem hade dom redan hunnit in med allt golvet så jag började istället packa in julklapparna. Nu har jag bara 1 kvar till Johan att köpa sen får det vara nog, känns som jag slösat lite för mycket pengar fast jag sa att jag inte skulle de. Men det är såååå roligt med julen.. Sen gick dom efter en stund och vi satte oss för att äta, tittade på Flintstones undertiden. Länge sedan man såg den, himla mysig på nåt sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0