Farligt att måla ?



Vi hann inte till några affärer igår tyvärr. Golvet tog sin lilla tid så klockan var nog närmre fem när dom gick härifrån. Men vi stack inom Media Markt för jag skulle kolla efter en massagedyna för jag har så ont i ryggen nu. Men tydligen får inte gravida använda sådana ?! Vet inte varför men det stod så på en skylt där man kunde prova dom att det kunde typ påverka bebisen negativt. Så då vågar man ju inte chansa heller.  Sen stack vi inom Hornbach och köpte färg till bebisrummet. Men vet inte om jag vågar måla heller? Visst man ska vädra mycket o.s.v. men kommer ju frysa ihjäl om jag ska ha alla fönsterna öppna där inne. Läste runt på internet för att få lite bättre bild men det hjälpte inte. De flesta hade börjat måla sina barnrum sen efteråt kommit på att shit kanske inte ska göra de och då hade deras respektive fått måla resten. Och om jag då som vet redan innan jag börjat måla att det kan vara farligt så borde jag inte göra de. Men sen var där många som skrev att det inte var farligt med vattenlösningsfärg eller vad det hette, vanligt sådan till väggarna tror jag det är. Men ingen kan bevisa varken om det är ofarligt eller farligt. Eller ja ofarligt är de kanske inte för där är ju ångor vilket fall.. Så då känner jag att det nog är bättre jag inte målar. Men jag tänkte att när jag ätit min frukost ska jag gå upp och tejpa så Johan kan måla när han stidig upp. Får hoppas vi hinner 2ggr innan vi ska på nyårsfesten iaf.. Jag som har ont i huvudet :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Du bara klagar hela tiden, försök göra det till det positiva istället

2009-12-31 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0