Det som sker idag !



Steg upp runt halv 11 idag faktiskt. Eftersom Johans pappa skulle komma tillbaka idag och lägga golvet i bebisrummet. Men när älsklingen kom hem så hade dom bestämt vid kl 1 istället men det är ju ändå snart så. Vi ska hjälpa han tömma rummet sen medans han lägger golv ska vi nog åka till nån affär och kolla om det är något skoj på rean. Sjysst va att bara lämna honom ?! Men det var hans egna idé dock. Jag ska inte handla nåt men ville titta om det fanns nåt fint till vår lille gosse. Kommer bli så fint med det nya golvet där inne också men där är massa möbler så vet inte riktigt var vi ska göra av dom undertiden han ska lägga golv. Men om vi lägger upp alla kläder på sängen igen kan vi bära in spjällsängen där och alla påsar med bebiskläder o.s.v. Så blir där iaf lite mer plats sen är det två bokhyllor och ett stort skrivbord också. Aja dom löser säkert det på något sätt iaf.. Ska bli skönt när jag kan koppla in min data igen. Kopplade ju ur den igår så nu sitter jag vi den bärbara, visst den är också härlig men alla bilder o.s.v. finns ju på min egna.

Vad ska ni andra hitta på idag ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0