Tisdag today !



Idag har inte skett allt för mycket. Jobbade innan och sedan när jag kom hem stack jag och älsklingen och lämnade lite saker hos syrran som vi hade lånat och sedan åkte vi och köpte köttfärs och potatis. Så lagade jag biffar med potatis, sallad och brunsås till middag och vi kollade på Smallville undertiden, säsong 8.. Är riktigt sugen på att se säsong 6 och 7 med för tydligen drar hans mamma ?! :/ Och Lana gifter sig med Lex.. Aja får se de någon gång.. Sen passade vi Zara och Nicole en stund och även Wilma kom hit :) Och efter en stund hämtade jonas henne för dom visste inte var hon var :O Sen när linda och patrik kom för hämta barnen så kom även jonas och familjen igen för wilmis ville säga hejdå :) Gulligt.. Och nu är jag ensam för älsklingen har åkt för att jobba <3

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

sv: tack :)

2009-08-11 @ 20:56:15
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0