Ny dag !


Ja då var man vaken igen och ont i huvudet för 3e dagen, räcker de inte med resten liksom ?!?! Måste ta ca 1 timme att få ner en macka och lite jogourt :/ Men men de ska ner iaf.. Måste åka och köpa nya tabletter idag för jag tog precis den sista. Inte så många i ett paket tyvärr, bara 10st och så ska man ta 2 om dagen. Imorrn är de dax för jobb iaf så måste köpa med mig massa frukt och jogourt så jag inte går hungrig för då jäklar mår man sjukt kasst efter det.. Vill inte missa fler dagar på jobb heller va ju borta 2 dagar förra veckan sen har jag dock varit ledig vilket var bra eftersom jag mått som jag mått.. Hoppas snart på att må helt bra igen dock..

Kommentarer
Postat av: Annie

hoppas du blir bättre snart. <3

2009-08-24 @ 14:27:13
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0