Twilight !!



Har precis sett klart Twilight ännu en gång... Jag verkligen ÄSKAR den filmen alltså.. Sån härlig känsla i kroppen när man ser den.. Har läst att 2an ska komma nu i år så vi får fasiken hoppas det alltså, håller ni inte med? Vet inte hur många böcker det finns 3-4? Läste iaf annars att det ska komma en 4a.. Men jag har ingen koll.. VIll heller inte läsa dom innan filmerna kommer eftersom jag vill inte veta vad som kommer ske.. Jag har bara läst lite info om 2an och tydligen ska han lämna henne då för det är för farligt :/ och hon hamnar i depression.. Men hoppas iaf att den slutar lyckligt.. Den ska jag iaf se på bio...


Nej nu kanske jag ska sova.. SKa ut och övningsköra med mamma imorgon.. Och sedan ska jag fråga om hon vill käka här :) Isf ska jag laga tacopaj igen för det är så himla gott...


Sov gott allesammans !!

Kommentarer
Postat av: Anny

ihh jag ääälskar den filmen!! har sett den fem gånger redan.. tröttnar aldrig!!:D

2009-04-15 @ 00:13:51
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0