Tuta och köra



Väntar på att mamma ska sluta jobba och komma för vi ska ut och köra lite :) Hon har inte kört med mig någongång så får se vad hon säger :P Nu var det ju några dagar sedan jag körde med körskolan också så jag kommer väl vara lite nervös först + nu måste jag tänka på allt själv när man kör med körskolan säger dom ju höger vänster och nu kan du växla o.s.v.... Blir så mycket med att titta i alla speglarna, så långt blicken når, på hastighetsmätaren och växla :P men det har ju gått bra innan så lär väl göra det idag också :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer att gå skitbra! Det är inte så svårt när man väl lärt sig att parera alla grejorna samtidigt :D VI är ju inte tjejer för ingenting :D

2009-04-14 @ 13:43:47
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kram på dig sötaste!

2009-04-14 @ 15:14:41
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0