Snart dax !!



Runt halv ett ska älsklingen köra mig till jobbet.. Idag cyklar jag inte eftersom jag orkar inte vara helt svettig när jag kommer hem och våra vänner ska komma ju.. Försökte få tag i Karro men ingen lycka :/ Så om du ser detta gumsi så ring mig *hihi*.. Vet inte riktigt vem som kommer ikväll eftersom det egentligen inte var planerat utan bara blev så.. Och jag har ingen aning om vi ska ut senare eller inte o.s.v.. Aja det får bli som det blir.. Ska som sagt ändå upp och jobba imorgon så..

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag lyckades ändå komma :P



Tack för en super dag, hoppas du orkar jobba idag

puss saknar dig



ps. bröllops fotona var jätte fiina

2009-05-01 @ 09:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0