Snart dax att åka till körskolan !!



Ska vara där 9:15 så ska åka nu om typ 20min.. Är rätt nervös alltså.. De två första lektionerna jag hade med Jonas gick så jäkla bra att det inte är klokt sen igår med den nya läraren gick inte särskilt bra :S och jag är rädd det kommer gå dåligt idag när jag ska köra med ännu en ny.. Känns som jag lär mig mest med Jonas och nu är jag rädd att jag kommer göra samma sak med alla 3 hela tiden så att det kommer kosta en massa pengar istället.. Menar Jonas sa att om jag fortsätter i denna takten måste jag läsa satan i boken liksom.. Men nu känns det inte alls aktuellt mer.. Gahhh !!! Men nästa vecka ska jag köra med Jonas iaf i två dagar :) *happy* Så då lär jag iaf mig något nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0