Roligaste dagen på länge !!


Steg upp runt 10:40 och duschade och gjorde mig klar.. Under tiden så steg även älsklingen upp ♥ Så åt vi frukost sedan körde han mig till bilskolan.. Snacka om att jag var nervös.. Så kom en körskoleläare ut och ropa mitt namn så presentera vi oss.. han heter Jonas.. Så gick vi ut till bilen, så körde han bort till persborg sedan fick jag hoppa in och sätta mig på "rätt" sida.. Och det gick så sjukt jäkla bra att jag inte trodde det själv.. Och han fråga om jag verkligen bara hade kört en enda gång innan o.s.v. :) Kände mig rätt duktig.. Så körde vi runt där i områdena och sedan eftersom han tyckte att jag var så duktig så fick jag t.om köra i trafiken tillbaka till körskolan :O då var jag rätt nervös men det gick hur bra som helst.. Fick dock motorstopp en gång vid ett rödljus haha... Sen när vi kom fram till körskolan igen så sa han detta brukar vi inte göra på länge men nu ska du få backa in och parkera.. Hahaha.. jag klarade dock fast med 1 motorstopp :P Efter vi var klara så bara kände jag mig helt sprallig och vill köra mer hela tiden.. Längtar som fan tills onsdag då det är dax igen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

vad duktig du är! :D

Nej, det är inget roligt alls. Men men får klara oss på en dator sålänge.



Kram

2009-04-07 @ 15:32:38
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0