Påskhelg !!


Har köpt påskris men typ inget att hänga i det haha.. HIttade inget på Coop där jag köpte riset tyvärr mer än fjädrarna som hör till.. men det får väl duga ändå.. Har ett ris iaf !!




Så ser det ut ..


I helgen så ska vi hem till Johans föräldrar vilket jag säkert nämnt tidigare. Mamma ringde och bjöd oss dit där också samma dag (imorgon) tyvärr så vi fick hoppa över det.. och syrran och dom ska heller inte dit.. Så blir bara brorsan och hans familj, mormor, mamma och uffe.. Skulle också vilja dit men vilket fall som helst så jobbar jag till klockan 17 så jag hade inte hunnit vilket fall tyvärr :/ men ja dom kunde dock tagit det på söndag men ja.. Får bli nästa år.. Men ja efter jobbet imorgon ska älsklingen hämta mig så vi kand ra direkt till hans föräldrar :) Och hans syskon och deras flickvänner ska också komma.. Så det kommer vara riktigt trevligt. Men jag lär inte uppdatera här förrän på kvällen.. Sen jobbar jag igen på söndag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0