Migrän ^^



Sorry att jag inte varit så aktv här idag har legat med migrän :/ har fortfarande ont i huvudet men det är nackens fel spänner odentligt i den idag så älsklingen ska massera mig med tigerbalsam sen.. Ringde och fick sjukanmäla mig idag fan hatar att behöva vara hemma sådär bara men ja kändes som mitt huvud skulle sprängas.. men vi råkade missuppfatta varandra... Jag sa jag kommer imorgon så sa hon att jag kunde höra av mig under dagen så uppfattade jag det som att jag skulle höra av mig om jag ändra mig och inte skulle komma och hon uppfattade som jag skulle ringa en gång till och bekräfta att jag kom.. Så nu hade dom ringt in en annan men kanske bra för jag har svin ont i nackenoch då brukar jag vakna med migrän så kommer väl vara en sådan dag imorgon igen :/ Men ska ringa doktorn med för jag pallar inte med skitet mer.. Visst dom lär inte se nåt men kanske vet nåt man kan knapra på så att det blir bättre ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0