Lördag kvällen med tjejerna :)


Skulle ta bussen runt 17:47 men hade tydligen missat den när jag kom ut. Och nästa gick inte förrän 18:07 så jag gick in igen och då sa älsklingen att han kunde köra mig.. Tack ♥ Så släppte han mig vid mimmi så ringde jag henne så dom kunde öppna grinden.. Så var det Denice som öppnade, första gången jag träffar de andra tjejerna ju så.. Jätte trevlig och glad var hon så snacka vi lite medans vi gick upp till mimmi sen väl där inne träffade jag Matilda också en super trevlig och glad brutta.. Så satt vi och snacka och lyssnade på musik medans dom 3 sminka sig och bytte om undetiden.. När klockan blev lite efter 19 så kom Frida..  Och då var det dax att spela "Jag har aldrig" och börja dricka lite... Och sen började Mimmi och Frida ha dansuppvisningar o.s.v. hahahaha så himla roligt vi hade det.. Dom har ju dansat och varit med i såna tävligar o.s.v... Efter ett tag så stack vi ut tror den var runt 22:30, då stack vi till ice.. Dom hade börjat med nåt nytt där att inträde är att man måste köpa en dricka.. Helt knas men ja :P Sen var det en helt underbar kväll med massa snack och sjung.. Och Frida och Mimmi rockade Kareoken även Matilda sjöng en låt med dom.. Sen blev alla helt trötta vid 1 ungefär så efter en stund började vi gå hemåt.. Så hämtade älsklingen upp mig en bit från Mimmi ♥



Sen när jag kom hem var jag vrålhungrig så käkade en billyspizza eller ja en bit iaf sen fick älsklingen resten för jag inte palla tugga .. haha.. Sen åt jag även en glass och lite Pringles :)



Helt underbar kväll tjejer :) Detta får vi ta och göra om snart !!!!
Kommer bilder en dag när Mimmi skickar dom .. hehe...

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Olika varje dag :) du kan ju kolla hur mycket jag brukar skriva om dagen själv ;) kram sötis ♥

2009-04-05 @ 21:59:36
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Leia

Det blev pizza idag.

Själv då?



Kram

2009-04-05 @ 22:50:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0