Inte igen :/



Usch ja mitt huvud värker som vanligt :/ bara för jag är så himla trött.. La mig väl vid 1 ungefär sen upp lite innan kl 7 för att jobba sen har vi varit igång hela dagen.. Jag höll på att somna i soffan men jag ville inte det så gjorde allt för hålla mig vaken och det hjälpte men ja jag fick huvudvärk istället :/ jobbigt som attans.. Men imorgon har jag sovmorgon :) Sen ska jag vara på körskolan 13:30 och så har jag dubbellektion alltså 80min.. Och en ny lärare :O kommer kännas knas med ännu en ny sen på torsdag också men men jag ville ha så många lektioner som möjligt nu så jag börjar känna att jag klarar det o.s.v. annars kommer jag tappa intresset.. känner inte alls för teorin + jag vet inte riktigt om jag ska plugga boken, lektionerna eller testen på datorerna.. Alla säger hur dom lärt sig och det mesta är olika sätt.. Undrar vilket sätt som är lättast för mig ?!?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag läste i boken sen gjorde jag testet på datorerna. Man kan gå på lektionerna om det är något man inte fattar eller så. Jag gick på en lektion, resten lärde jag mig av böckerna och sist datorerna.

2009-04-22 @ 13:48:15
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0