Dagen på stan!


Jag och älsklingen stack till Entre.. Måste säga att man blivit besviken finns typ inte så många "nya" affärer som inte funnits här innan.. Och i de "gamla" affärerna hittar man nästan aldirg något förutom Gina Tricot men allt jag ville ha var typ slut.. Lite trist men får väl gå i ett annat Gina en dag.. Hittade iaf två saker som jag köpte idag.. Ska slänga upp en bild om ett ögonblick.. När vi gått där ett tag stack vi till jägers och skulle handla mat på kniv och Gaffel men köket hade stängt :/ Så vi fick ta Burger King idag igen.. Usch börjar bli mäkta uttråkad på det.. Men ja det fick väl duga.. Snart ska jag göra mig klar och dra till Mimmi lilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0