Andra körlektionen !!


Idag hade jag min andra körlektion.. Denna gången var det en dubbel... Började 11:45 och även denna gången med Jonas.. Gick hur bra som helst även idag. Lärde mig starta i uppför backe utanför Zlatans hus, backa runt lite på en parkering och lite annat smått och gott.. Han bara ja går det i denna takten så måste du sätta fart med teorin ordentligt :) Kul att höra men gaahh det är så tråkigt att läsa det.. Sen när vi var klara gick jag in och bokade massa körlektioner men nu kommer jag köra med två andra lärare och sen lite med Jonas.. Eftersom han övergår mer och mer till mc :/ Tråkigt men sant.. Han är en jätte bra lärare.. Men det ska väl gå ändå.. Har försökt få tag i mamma nu så vi kan börja köra för min nästa lektion är inte förrän den 22 och det är lååång tid tills dess.. Så måste hålla det igång hemma sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0