10 April !


Blev lite mycket bilder igår kanske men tycker det är roligare med bilder än massa text + att det händer inte så pass mycket att man har så mycket att skriva om det faktiskt.. Lär väl bli mer sen i sommar när man kommer hitta på mer med vännerna och sådär och även om vi ska resa igen till hösten.. Efter det gäller det väl att skaffa familj ;) Så kommer vara en hel del för er att läsa sen. So hope you stick around.. !! Klockan är nu 00:27 och jag funderar på att sova lite, jobbar riktigt härlig tid imorgon 11-16 så sen ska jag hem och laga mat och sedan plugga lite innan jag ska spela Wii.. Måste ju ta det viktiga först.. Föresten jag snackade med min mamma nu ikväll så vi bestämde 2 dagar vi skulle ut och köra och så sa hon att jag kunde ringa uffe när jag ville så körde han gärna med mig.. Så ska se om jag kanske ringer honom på söndag, måste ju hålla igång med körandet nu så jag inte tröttnar.. Hur lång tid tog det för er att skaffa körkort???


Nej nu ska jag nanna faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Marie

Brukar ta omkring 3-4 månader (tog den tiden för mig, jesper o rätt många kompisar). Beror lite på när du får skriva teorin och så. Tänkt bara på att i juli kan man inte köra upp pga semester. Så försök att fixa det innan dess. För är du färdig i slutet juni så kanske du får vänta ända tills augusti innan du får en uppkörningstid.

2009-04-10 @ 10:18:40
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag började övningsköra när jag var 16... sen började gymnasiet och jag sket i det.. och allt annat ungefär, haha.. Tog några körlektioner med flera månaders mellanrum på körskolan.. gick nog dit sammanlagt 10 ggr... Sen när studenten började närma sig körde jag och pappa rätt mkt.. Efter studenten började jag råplugga och gjorde teoriprovet som jag klarade direkt.. ;D sen ville inte körskolan boka in min uppkörning, de tyckte inte jag var "redo" (Dom vill bara tjäna pengar på en) så jag bokade min uppkörning SJÄLV och klarade den!! =) så om du tycker att körskolan håller dig tillbaka... Tveka inte på att boka en uppkörning själv! det är iaf mitt råd.. kärskolor vill mest bara tjäna pengar på en.. Men känner DU dig säker så gå efter det .. när de väl blir dags =)

2009-04-10 @ 13:00:30
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej på dig! Vad ska du göra i påsk? ;) Säkert nått kul. har du nått speciellt som du gillar med påsken? :) Jag gillar äggen, och godiset ;) Hihi.



Glad påsk & ha det underbart!

2009-04-10 @ 13:22:56
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0