Soft dag :)


Idag har jag bara tagit det lugnt :) Älsklingen är nere och hjälper till vid banan i Malmö så jag åkte hem ett tag.  Så kom även mormor hit en stund så satt vi och snacka om Thailand o.s.v. Många som är helt oroliga för vi ska dit ensamma ^^ Jobbigt me allt tjat för vi kan faktiskt ta hand om oss själva. Men dom ser väl mig fortfarande som liten eftersom jag är yngst av syskonen :P Men ja det ska bli riktigt soft i Thailand :)

Ska kanske hem till älsklingen sen igen <3 Han skulle ringa när han var utanför så får väl höra med honom om det är lönt för då måste han köra mig till jobb imorrn sen komma igen när jag slutar eftersom vi ska åka och ta våra sprutor inför resan.


Allt annat inför resan är klart, för min del iaf ;) Allt packat och handlat så det är bara att åka redan nu gärna :P haha.. Ne men vi åker hemifrån vid 11 på tisdag sen går planet 13:30 har jag för mig det var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0