Ny frissa :)


Kom  typ precis hem till älsklingen <3 Vi käkade Burger King efter att jag var klar hos frissan. 
Håret kunde inte bli som jag tänkt mig då hon sa att jag inte borde färga de mörkare innan jag åker till Thailand för brunt hår blev mer gyllene/oranget där nere så hon sa det var inte alls snyggt, av erfarenhet.  Så hon tyckte jag skulle lägga nya slingor bara och behålla det blonda för hon tyckte jag passa bra i det. Så det gjorde vi sen ville jag klippa upp de en del så det såg tjockare ut så det gjorde hon..Resultatet blev bra men inte luggen :/ men resten är jätte fint :)


Här  gör hon slingorna :)



Man fick ha en sån skit rolig hatt på sig när man gjorde slingorna men den var skonsammare för håret än dom plast skiten man annars har så. Den va väl rätt söt ändå? :P





Lite ljus bild men ja den får duga :)



Kommentarer
Postat av: Karolina

Det blev jätte fint, shysst av frissören att tipsa dig, sådant gillar vi.. men jag hade sett fram emot att se dig i lite mörkare med slingor men detta duger mer än mycket :D

SAAAAKNAR <3

2008-09-01 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0