Halloween!!

Beställde en halloween dräkt igår så den kommer väl nästa vecka får jag hoppas :) Vann egentligen en annan på tradera men den har ine kommit och det har gått 3-4 veckor och dom säger dom nog råkat skicka fel och jag får den saken dom skickat senast imorrn. ^^ Sen skrev dom att dom håller min dräkt där tills jag skickar den andra saken men hittentills har jag inte fått ett skit så kommer den inte imorrn lär jag inte få den dräkten så därför beställde jag en annan :)
Så ska väl ringa syrran imorrn eller nåt och be henne beställa lokalen så vi kan börja bjuda folk. Och så får dom höra av sig senast den 10okt så vi vet om det är lönt med lokal eller ej. Fast förra året var vi över 45 pers så hoppas det blir lika lyckat i år :)


Lite bilder från förra årets halloween:


jag o älsklingen <3










Så där fick ni en liten inblick i hur vår fest var förra året :) SJUKT rolig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0