Varit flitig idag :)



Pust :) Idag har jag verkligen varit
flitig på jobbet. Kom dit och trodde
 jag skulle stå i kassan men jag
skule vara på golvet :) Wiiieee fy
fööör va jäkla skönt :) Jätte länge
sedan sist. Så började med att städa
på Trädgårdavdelningen, super
snyggt blev det, sen var det dax
för VVS avdelningen.. Fick kasta
en hel del för folk har ingen respekt
och drar sönder allt och snor massa.
Men ja sen skrev jag ut och slängde
det som behövde slängas sen städade
jag lite på djuravdelningen lr vad man
 ska kalla det. Där var de flesta
hundtrimmrar o.s.v helt uppslitna
och låg huller om buller. Och fattades
 jätte mycke delar så fick slänga
dom :/ Sen efter det hjälpte jag Dennis
 på hans avdelning med skriva ut
MASSA etiketter och byta ut dom som
tappat färgen o.s.v. :) Det tog riktigt lång
tid men snyggt blev det :) Sen efter det
så hjälpte jag Anna stapla om alla ljusen
(drygt). Och sedan satte jag nya etiketter
 på min egna avdelning fast där var dom
flesta redan nya så :) Och efter det fyllde
 jag på lite på kampanjerna :) Så jag har
 hunnit med riktigt mycket idag. Synd jag
inte alltid var på golvet ;) eller iaf mycke mer                                               Trött like allways :O
än nu. Då hade det blivit mycket gjort ;) hehe...         

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Det gick fin fint på röntgen tack :D



söt du e!

2008-10-29 @ 09:54:30
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0