Tjenixen !!


Har varit vaken typ en timme bara :P Har verkligen fått sova ut idag men ja jag vaknade runt 9 men tvingade mig själv att somna om för jag vill inte vara en värsta morgonmänniska när jag är ledig :P

Ska egentligen dra till lägenheten och måla mina garderober men orkar inte :/ Ulf ska komma dit vid 5 eller nåt med köksmöblerna och behöver hjälp med bära upp dem så jag måste ju dit.. Men ahhh vill slappa här ju... Aja ska gå ut i verkstaden och se om han är hemma så fall kan jag åka med sen och hämta möblerna och sedan hjälpa han upp med det... För älsklingen sa han kunde hämta mig där inne så det kan han säkert göra senare mot kvällen då :)

Vad sker för er del idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0