Sista dagen i Thailand :'( 30/9


Fy vilken sorlig dag vill inte hem till kalla Sverige :'( Låt mig få stanna häääär snälla....

Aja började dagen med att dra till stranden ;)




Inte många på stranden inte :P



Blää vad jag ogillar vågorna :( Vill kunna ligga och njuta i havet men här måste man stå på sin vakt.




Sen var det dax för älsklingenatt köra jetski igen ;)




Sen efter ett tag gick vi tillbaka till hotellet för njuta av poolen ett tag <3





Sen blev det Pizza hut :P


Älsklingen med en smarrig kiwi dricka :)


Och jag med min melon dricka :) Såååååå gott !!


Så delade vi på en Hawai pizza, men jag plocka bort all ananas :P gllar inte de i mat...passar inte in !!

Sen skulle älsklinge testa skjuta :)




Sen va det dax för maknaden och massa shopping !! :D



sen satte vi oss för att dricka efter sjukt lång tid med shopping och massvis med påsar :)


 


Sen gick vi längst beachroad på vägen tillbaka, och då gick vi in på en glass bar och käkade skit god glass :)
 

Sen på kvällen va de dax att packa :'(


Min nya resväska ;)




Sen vid 4 på natten kom bussen och hämtade oss så körde vi inom 2 andra hotell och hämtade folk.. Eller det kansek var 3 hotell :S Minns inte riktigt var så trött mitt i natten så :P
Sen kom man fram till flygplatsen så var planet en timme sent med så det gick inte förrän 9 lr nåt...
Efter 5 timmar på planet så mellanlandade vi i al ain ..


Haha bara öken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0