Pust :P


Jag och älsklingen kom precis hem från lägenheten :P Klockan är nu 19:53 och vi har varit där sedan 14:30 ungefär. Jag blev klar med listerna i stora rummet + valvet + ena sidan på andra valvet och älsklingen måla en garderob och sedan hjälptes vi åt att ta mammas fönster en gång till. Mamma och ulf kom också med ett släp fullt med kartonger hemifrån. Och jonas, Sandra och vilma kom och hälsade på. Så bar vi upp kartongerna jag, mamma och Johan. Mest Johan,min hulken <3 hihi... Sen orka vi inte mer så vi stack hem till honom :) Blir väl film sedan och mys hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Alina

hmm bra fråga, allt från 4 till 9 :) lite olika:) vadårå?

2008-10-05 @ 01:26:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0