Måndag kväll



Trött och sliten :/
och ändå är det bara måndag. Usch kan
inte tänka på att jobba såhär resten av mitt
 liv och inte ha tid för något eller någon
nästan :/ Hade jag haft mer tid hade jag
kunnat göra så mycke mer och träffa mina
 vänner men eftersom jag har så lite tid så
blir det familj och pojkvän så ofta jag kan
och orkar. Tänk att livet går ut på detta :S
att jobba jobba jobba för om man inte jobbar
har man inte råd med räkningarna :S
Önskar dom kunde komma på ett sätt för
folk att slippa jobba ihjäl sig och istället
kunna vara mer med sin familj och vänner
och ÄVEN kunna betala alla räkningar.
Men det kommer väl säkert bara bli värre
och värre och tillslut snackar man väl bara
 per sms från jobb. Bara en liten tanke man
tänker en del på. Önskar det vore bättre
med sånt här i världen, familjen och
vännerna är ju ändå det käraste man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0