Lägenheten !


Kom hem från lägenheten för en stund sedan och nu är klockan 21:47.. Orkade inte jobba idag eftersom jag kom hem så sent från flygplatsen igår så en annan tjej fick hoppa in :) Tack... Sen åkte jag lite ärende med mamma sen drog vi till lägenheten och började måla o.s.v. Sen kom Linda och Zara så käkade vi lite kaka och så fick dom sina presenter från thailand. Sen fortsatte Linda och mamma med tapetseringen så började jag måla listerna och fönstrena :) Senare kom Patrik med mc donalds sen kom även uffe. Så började alla arbeta så nu är vi nästan klara med mammas rum och stora rummet också :) Men imorrn ska jag jobba så hinner inte dit och göra klart det jag skulle göra.. Så får göra det i helgen om jag är ledig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0