Lägenheten 9/10


Nannade ju hos snutte i natt  :) Sen efter frukosten drog  vi till lägenheten och skulle måla lite. Blev klar med listerna i hallen och valven in till storarummet, köket , ut och in på dass.. Och dörrarna till mina garderober   + inne i den ena.. Sen var färgen slut så  dom ska  köpa ny imorrn så man kan göra allt det klart sen. Sen kom uffe med min bokhylla, mamma bokhylla och en del kartonger så tog vi upp det och sen rev han ner ett skåp som mamma ville ha bort sen drog han.. Så gjorde vi klart det vi höll på med + satte in min bokhylla i mitt rum och satte upp  mina dvd skivor där..Riktigt snyggt blev det måste jag säga ;) Kommer ta bilder sen när vi fått in alla våra saker...  Blir väl på söndag dagen efter vi flyttat in :)


Sen nu är vi hemma hos honom :) Ska nanna här sen imorrn blir det jobb :( 11-20 tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0