James Bond Island :) 27/9

Sen efter allt det andra så skulle vi åka ut till James Bond island.

Båten var lång och smal och förde satan med oväsen kan jag ju säga. Nästan så man fick ont i huvudet..


Här sitter vi på båten <3

Det tog rätt lång tid innan vi var framme, men tillslut så :)



Synd där inte var vatten bara :/ Men det var för det började bli kväll så...
Men det hade varit mycket snyggare om där var vatten..




Vi <3


Sen gick vi runt och tittade lite på ön :)








Där är båten som vi åkte i till Ön :P


Sen var det dax att kliva på och åka tillbaka



På vägen tillbaka stannade vi på en fiskeby som låg mitt ute på vattnet. Rätt mysig att gå runt i men ja man var rätt trött och svettig så egentligen ville man bara tillbaka till hotellet och hoppa i poolen. Men vi stanna runt 30min sen åkte vi hemåt :)




Min fiiiina ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0