Framme :D 17/9


Ja då äntligen var man framme :)



Utanför Phukets flygplats.


En sådan buss åkte vi till hotellet i :)

Vi åkte först till ett annat hotell ca 30min från vårt och släppte av folk sen var det vår tur och efter det åkte bussen vidare och skulle släppa av folk på ännu ett hotell :)


Jag utanför vårt kära hotell :)



Här ligger älsklingen i vår säng ;) grrrr


Och jag sitter lite vid "smink"bordet ! Mest för att visa hur rummet ser ut.


Sen gick vi ut för att leta upp ett ställe att käka på, hitta ett mysigt på Bangla road :)
Jag käkade spagetti och bolognese och älsklingen åt pizza :P haha standard !



Och efter det gick vi för att checka in stranden ;)



Haha så vita vi är :P
Aja sen gick vi hem och mös sen ut och invigde poolen !!



sen nannade vi eftersom det hade varit en lååång resa så var man dödstrött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0