Utmanad !


Du som läser detta just nu är UTMANAD,
Svara på frågorna i din blogg, och länka till din blogg i en kommentar!



När gick du upp idag?
Klockan 7

Diamanter eller pärlor?
Diamanter


Senaste filmen du såg på bio?

Ironman har jag för mig :P

Favorit TV-program?
Ensam mamma söker

Vad åt du till frukost?
Två mackor, en med marmelad och en med gurka. Och oboy såklart ;)

Vad är ditt andra namn?
Eva :P

Din favoritmat?
Mammas spagetti och köttfärsås, eller hennes köttbullar. Men även mormors hackebiffar :P
Aja fast syrrans mat är också sjukt gott. Nej det var lite för svårt..

Vilken är din favorit CD för tillfället?
Lyssnar inte på CDs.

Vilken bil kör du?
Ingen, har tyvärr inte körkort.

Vilken är din favoritmacka?
Räkmacka ofc :)

Vilka mänskilga drag kan du bara inte med?
Egoism

Vilka är dina favoritkläder?
Hmm har inga såna :O Brukar vara någon mysig hood tröja med jeans

Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
På safari i kenya

Favoritklädmärke?
Diesel

Vart vill du dra dig tillbaka?
Thailand

Favorit tid på dagen?
Kvällen

Var är du född?
Malmö

Vilken är din favoritsport att se på?
Hatar sport

Vem tror du skickar detta tillbaka först?
Haha ingen aning

Coca-cola eller pepsi?
Fanta ;)

Fotboll eller ishockey?
Inget av det :O

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Tyvärr :'(

Vad ville du bli när du var liten?
Beror på hur liten, när jag va ca 10 så va de sångerska. Sen fotograf :)

Bästa barndomsminnet?
Hmm har så många himla bra. Men dom är bra på olika sett har nog inget direkt som är bäst.
Men ett roligt är när jag brukade klä ut vår dåvarandra hund Gonzo i dockkläder och köra honom i dockvagnen. Och han älskade det för såfort han fick på sig kläderna så gick han en runda ut och visade dom andra i familjen sen kom han in till mig igen :) Bara för att höra hur söt han var. Och när jag kom hem från skolan brukade han ligga i min dockvagn och sova :)

Varit i Afrika?
Ne inte än ;) haha

Någonsin rullat in någon i toapapper?
Hmm nee

Varit med om en bilolycka?
Nope

Favoritdagar i veckan?
Lördag, då har man fått sova ut + man vet man har ännu en dag till det efter :)

Favoritblommor?
Hmm ingen direkt favis med rosor är porriga :P

Favorit snabbmats-restaurang?
Burger King for life !!

Äger du en cykel?
Nej

Vem fick du senaste mailet från?
Hmm bara massa nyhetsbrev och skit

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen

Läggdags?
Hmm olika men idag blir de nog vid 1 eller nåt.

Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

Senaste personen/personerna du delade en middag med?
Johan, linda och Patrik

Vad sysslar du med just nu?
Bloggar och snackar med min man på msn.

I kläder? Svart, vit och blå?

Svart och rosa och lila

Hur många tatueringar?
Ingen

Ja, glöm nu inte att kopiera, svara o länka till er blogg så jag kan läsa! :)


Kommentarer
Postat av: natta

bara för att jag inte har ngt liv så ska jag göra den (:

2008-11-05 @ 10:59:57
URL: http://kii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0