Ullared :)


Jag, Johan, Linda och Patrik stack till Ullared idag. Dom skulle hämta oss 7:30 men dom försvov sig så dom kom runt 8a istället.. Så körde vi direkt... Och SÅKLART var det någon olycka som skett på E20 idag så vi fick stå i kö i 45 min innan vi hitta ett ställe att svänga av och köra runt skitet.



Trååååk

Men tillslut kom vi runt det så vi var väl framme vid 11. Så gick jag o johan för oss och dom andra med varandra. Jag och älsklingen var klara rät snabbt med allt för denna gången fanns det inte så mycket skoj + vi har inte barn lr så.. Så sen letade vi upp dom så gick vi med dom tills dom var klara runt 15:30 eller mer. Sen gick vi ut och la allt i bilen sen gick vi och käkade på resturangen som ligger där. Och efter det gick vi i några av de andra affärerna sen stack vi hem. jag somnade direkt i bilen när vi började köra :P haha... Vi var väl hemma lite efter 20. Så det har varit en lååång dag men mycket trevlig :) Nästa gång till ullared blir nog inte förrän till våren.


Ullared på kvällen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0