Söndag!!



Gick upp ganska sent eftersom jag var vaken så länge *haha* Vaknade först av att brorsan ringde och sen la jag mig igen så vaknade jag sen utavn att Zara ringde :) Så då gick jag upp sen satt jag vid datan tills mamma kom hem runt 17 så käkade vi middag :) (min frukost blev middag) Sen efter en stund kom Karro och Magda :) Så snackade vi en jäkla massa och kollade på film, sen kom Uffe med mat under filmen så käkade jag middag igen (hamburgerbåt) Sen gick jag in o kollade klart filmen med brudarna :) Sen snackade vi en hel del till *haha* Sen efter några timmar gick Magda hem. Så har jag och Karro kollat massa foto och snackat sjukt mycket så nu såg vi att klockan var efter 2, hahahaha så skulle hon hem så hon gick nu precis... Får ses en dag snart gumman :) tack för idag tjejor !!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack du me gumman, dröm nu inget snusk ;)

2008-11-24 @ 03:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0