Shopping på Burlöv center !


Först åkte jag och mamma och köpte en gran sen hem med den. Sen åkte vi och väntade utanför Zara´s skola och hämtade upp henne. Så åkte vi till Burlöv Center för att köpa julklappar. Gick runt i en del affärer men haha ja vi hittade ingenting. Eller ja jag köpte ett par vinterskor + lite armband. Och Zara hittade en present till Linda... Så käkade vi även Mc donalds :/ helt okej idag men fan man blir inte mätt asså... Sen gick vi ännu en runda i resten av affärerna vi ej gått i än. Sen orkade vi inte mer så vi stack hem. Så vi gick i affärer ungefär 3 timmar och 30min och nu är jag helt slut i rutan.




Mina armband som jag köpte


Mina vinterskor :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0