Krök igår !


Karro kom först vet inte riktigt när så var vi och snacka massa och lyssnade på musik och lite sådant :)

Sen blev vi hungriga så slängde ihop lite falukorv med makaroner :P Sen lärde jag henne lite Guitar hero *haha*




 




Sen vid hmm ja 6-7 tiden kom Anna Banana med mina cider o lite sådant. Så började vi kröka lite medans vi väntade på Uffe och Max.



Karro gumman



Min Gajol :) Fasiken vad starkt det är !!


Jag o Anna :) Haha jag ser ut som värsta biffen där ;) hahahaha sjukt fult men ja :P


Jag o karro, fattar inte hur jag står hela tiden :S Som en jäkla body builder.. haha sååå osexigt :P



haha här försöker Karro laga spisen för en sån knapp råkade åka av när hon nudda vid lr nåt.. Hahahaha...



Efter ett tag kom killarna så satt vi och förkröka i mitt kök :) riktigt ball va det alltså.. Sjukt skoj synd vi inte stannade där istället. Sen drog vi till en "fest" hos någon på Nydala som en kille anna känner kände en tjej som hade "festen" när vi kom dit var dom bara 4 pers ^^ och så satt dom och bara snacka me varandra och då snacka vi andra ju bara med varandra så det var såååå tråk. Me ja så föreslog karro vi skulle dra till hennes syrra för deras kusin och 2 andra va också där. Vi bara ja där är säkert me rlivat. och jo klart det var det men dom var lite sliskiga. Hoppas inte du blir karro. Men nej asså dom hängde över mig o Anna o tog oss i håret o sånt , jätte obehagligt :/ Sen skulle karro,uffe o max röka så satt jag o anna där helt ensamma :/ så kommer dom o sätter sig intill mig o ska bjuda på massa och va helt nära :/ nej fy de va ingen rolig sits... Men ja sen bestämde vi oss för dra jag o anna så hängde dom andra me så stod jag, anna o uffe i trappan o vänta på karro o max så bara kasta en av dom andra en klementin :S helt störd så uffe blev pissed oss men höll sig lugn... Så gick vi ner och ut för att vänta då springer han andra efter o är helt kaxig med varför ska du ringa polisen o sånt vi bara vi har inte sgat nåt om nån polis o sånt :S Där trodde jag verkligen det skulle bli slagsmål :/ Men sån tur var blev det inte det för karro kom o sa till han så han gick upp igen... Aja sen gick vi hem så låg jag och Anna och snackade några timmar... :) hahahaha sen upp kl 8 för går till jobb :P



Tack för ikväll ändå my girls o grabs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0