Gillar inte att vara ledig :(


När man väl jobbat 5-6 dagar i rad tänker man Åhh vad skönt det ska vara att vara ledig. Men nej alltså det är super tråkigt :( Ingen annan är ledig, eller jo nu är ju Sandra ledig men eftersom jag och mamma egentligen skulle massa ärende idag så ringde jag inte henne(skulle höra av mig nån dag om jag ville) men ja nu ska vi inte ärende :/ och nu orkar jag inte göra nåt eftersom jag är helt trött för jag har sååååå tråkigt. Vi ska t.om käka middag redan för vi är vrålhungriga.. Nej fy vill knappt vara ledig nåt mer :/ Fast imorrn ska vi iaf till Ullared så då har jag något att göra ett par timmar ;) och älsklingen ska också hänga me.

Kommentarer
Postat av: Madde

Visste du att det har kommit en ny shop för tjejer?

www.girlsjustwannahavefun.se

Där kan du t ex prenumerera på tamponger och få dem direkt i brevlådan varje månad!

2008-11-03 @ 15:12:54
URL: http://www.girlsjustwannahavefun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0