Valborg igår :)

Började med att jag skulle möta upp karro men så var hon utelåst så jag fick gå runt en stund i stan ensam innan älsklingen kom. Så hämtade vi upp Karro och så drog vi till ÖoB och köpte turkispeppar sak man blandar till snaps :) *supergott*  Sen hem till mig så jag kunde byta om och packa ihop lite saker. Och sen bar det av hem till älsklingen. Vi hade bestämt med dom andra kl 18 så det var rätt gott om tid så vi tittade på en serie medans vi vänta. Sen gick vi ner och kryddade köttet och gjorde sallad och dukade i uterummet. Sen började dom andra komma :) Fy för vad roligt vi hade det. verkligen alltså. Sen vid 22 tog vi bussen in till Malmö och gick till Ice. Först var det rätt dött men sen när Kareoken sattes igång så blev det mer livat. Efter några timmar där ville vissa av killarna att vi skulle leta upp ett nytt ställe så vi började traska men hitta igen så vi bestämde oss för att åka hem *haha*
En super kväll iaf :)


image226

image225


Kan tyvärr inte visa bild på de andra då jag inte frågat om dom vill vara med på bild i bloggen. Även om min blogg inte är så stor :P så vill jag inte göra så mot dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0