Typiskt :/

Jobbet smsade mig precis och fråga om jag kunde jobba idag men jag ska ju till körskolan idag när mamma äntligen kan hänga med och jag äntligen är ledig :( Och gör vi inte det idag lär det inte bli på flera veckor och jag vill ju iaf ha böckerna nu så jag kan börja plugga i dom ute i solen. Ja så jag smsa tillbaka och berätta jag skulle till körskolan o.s.v. idag och om dom kanske kunde ringa in någon annan? Men dom har inte svarat så nu kanske dom går till chefen och bara säger att jag inte kan och inte berättar varför så han blir lack. Visst en del av mitt jobb är att dom kan ringa in mig och hade det inte varit för körkortet hade jag lätt gärna åkt in och jobbat men nu känner jag att jag måste få det gjort annars blir det aldrig av. Jag har liksom skjutit fram det nu sedan jag var 16år så nu är det fan dax att ta tag i det. Men vill inte förlora jobbet p.ga det heller så jag hoppas dom svarar om dom hitta en annan eller om jag ska komma ändå.

Kommentarer
Postat av: Foffe

Självklart ska du ta hand om körkortet!

Man ska inte behöva vara rädd för att bli av med jobbet bara för att man inte kan ställa upp enstaka gång... Dumt att det är så :/

2008-05-07 @ 18:15:58
URL: http://killyouridols.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0