Ska bli Moster/Faster igen :D




Haha fast jag har väl redan skrivit att syrran ska ha barn i December har jag för mig men skriver det igen för jag är såååå glad :) Älskar alla mina fina syskonbarn.. Och igår berätta brorsan och Sandra att dom med ska ha barn fast ca 3 januari *hihi* Fast jag visste redan om det och har vetat det i en månad så alla blev sura på att jag inte skvallrat (av dom som inte visste)... Men det struntar jag i... Jag är så glad att bli både moster och faster igen :) Fast kommer inte veta var man ska åka o hälsa på riktigt när dom kommer få bebisarna typ samtidigt.. Men man får ta en dag där sen en dag där så får man hålla på så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0