Shopping för morsdag!

Hängde med mamma och hämtade Zara sen stack vi till Hp färg och beställde 2 rullar till av den tapeten dom satt i köket. Sen in på jägersro. Först handlade vi mat tills grillningen på lördag sen gick vi in på guldfynd så köpte mamma ett halsband till mormor, zara köpte ett till Linda och så köpte jag ett par örhänge till mig själv :P hehe.. sista paret av dom så jag hade tur för jag har velat ha dom ett tag men aldrig orkat gå in där typ.  Sen tog vi en sväng på h&m sen stack jag inom jobb och köpte en present till mamma som jag vet hon vill ha och en till mormor eftersom hon fyller år nästa helg. Jag fick packa in mammas på plats i med att hon var där nere ju så ville inte hon skulle se vad det var för något :) Men ni kan få en bild på det sen på lördag när hon packat upp den :)




Kommentarer
Postat av: Mini

Har svarat på det i en frågestund tidigare. Men jag gick till en agentur och de ville ha med mig! :)

2008-05-22 @ 11:25:07
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0