Mysigt :)

Var precis ute en runda och gick med Zara och lille Rambo :) Visade henne den lille vita kaninungen. Hon ville också ta med den hem *hehe* Sen mötte vi två andra med en stor hund så skulle hundarna hälsa men så gick dom runt varandra så rambos kopel råkade typ vira in sig i andra hudens ben eftersom den var dubbelt så stor och så började den morra och rambo blev livrädd och jag med för jag trodde den skulle bita ihjäl honom och rambo gnällde och på nåt sätt kom han ur sitt koppel vilket var bra för jag kunde inte hjälpa han på nåt sätt eftersom kopplet va helt inskruvat. Så tog jag upp honom i famnen så bara skakade han som fasiken :( Men sen fick vi låta dom hälsa igen så han visste att den inte skulle skada honom typ.. Så det var skönt men shit vad ont jag fick i magen när det hände :(första tanken var ju att nu kommer vi förlora honom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0