Kalas ju :)

Ja igår efter jobbet så kom älsklingen och hämtade mig (meningen mamma o uffe också skulle vara med i bilen) så fick vi åka hem och hämta mamma och uffe för dom var lite sena med att byta om för kalaset som alltid*haha* Aja det gick bra iaf.. Sen åkte vi till Zara som fyllde 8år. Grattis gumman <3 Maten var grillat kött och massa olika korvsorter men jag åt kött med massa nypotatis, sallad tomater,majs, smör, vitlöksbröd o.s.v. Sååå jäkla gott det var alltså :) Sen till efterätt blev det äpplekaka med vaniljsås och massa olika sorters kaker. Riktigt nice iaf.. Vi var väl hemma igen vid åtta så gjorde bytade jag om och så stack älsklingen och jag hem till honom <3


image235
Jag och födelsedagsbarnet <3


image236
Me and my babe <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0