Hur är det med alla er då?

Med mig är det iaf sådär, vaknade upp med att jag hade grymt ont i tandköttet och har det fortfarande :/ Tror där hade fastnat nåt som irriterade huden för där är inget nu men det gör grymt ont fortfarande iaf. Men det går ju över innan jag gifter mig (som alla brukar säga) :)


Dagens mående: Bra men ont i tandköttet
Dagens planer: Slappa, gå ut med hunden, kanske va me vänner :)
Dagens frisyr: Får se när jag duschar :)
Dagens klädsel: Inte bestämt mig än men det kommer bild senare
Dagens vill ha: hårförlängning
Dagens längtan: Att mina tankar klarnar om framtiden
Dagens fundering: Hur ska jag göra med allt som snurrar i mitt huvud för tillfället? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0