Handledarutbildning för bil :)

Kom hem från handledarutbildningen precis med mamma och hennes sambo. Lika bra att ha två handledare så man kan köra dubbelt så mycket. Faktiskt riktigt roligt att vara på kursen men kanske inte värt pengarna direkt.. Men vi fick en hel del skratt iaf.

Måste snabba mig att klara teorin iaf för efter 1 september så ska dom ändra reglerna så man måste göra uppkörning och uppskrivning helst samma dag annars inom 2 månader  o klarar man inte det då måste man göra om även det man har klarat :O Sjukt.. Nu är det ju så att man gör uppskrivningen och sen har man 1 år på sig med uppkörningen. Men ja jag vill köra grymt mycket och öva som attans så jag fixar körkortet innan september kommit men sen så sa han att efter man skickat in handledarnas papper så kommer det ta 8 veckor innan vi får intyget :O riktigt sjukt.. Men hoppas det går snabbt han sa detär olika så...

Och nu måste man ha skyltar där det står
övningkör och INTE övningskörning. haha..



Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) trevlans=) jag ska ta det lungt denna helg, kanske plugga det sista. hemmakväll ikväll :-)

2008-05-24 @ 14:49:11
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0