Välkommen till min nya blogg :)

Detta blir första gången jag har en egen bloggsida faktiskt men tänkte att det skulle kunna vara rätt så roligt :) Sen kommer det ju vara extra kul om folk läser den också ;)

Kan ju börja med att berätta om min helg. Denna helgen fyllde min pojkvän 20 år så det firades med kalas. Jag och älsklingen gjorde maten själv och det blev en sorts pastasallad med jätte god kryddad korv och så dressingar brevid. Super gott blev det iaf :)  Hans släkt var ju där och det var även första gången jag träffade alla sådär fast att vi varit tsm i snart 2 år :) Så det var riktigt nervöst först men det gick bra. Till efterätt blev det tårtor sen massa chips och gottis. Jag är tyvärr förmycket av en gottegris så imorrn ska jag faktiskt in till stan och kolla efter såna tabletter man äter för att minska på suget efter nåt gott. Kommer uppdatera senare om dom hjälper eftersom det är säkert fler än jag som är riktigt sugna på massa gott varenda dag :)

Aja måste iaf sova nu så jag orkar upp och jobba hela dagen imorrn.. Kl 11-20 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0