The sims 2


Någon annan som också roar sig med The Sims 2 ? Jag har alla expansions och dom flesta prylpaketen ( alla utom julen ) Dom roligaste e självklart året runt, jorden runt, djurliv och fritid :) Sen ska ju The sims 3 komma i slutet av detta året/ början på nästa år. Så får hoppas att det blir så med :) kommer nog vara riktigt skoj att spela det. Hoppas iaf det blir mer annorlunda än 2an och 1an. Vad hoppas ni ska komma i 3an? 

Jag hoppas iaf :

  • Att man ska kunna göra mer med småbarnen än att mysa och leka. Typ gå ut med dom i barnvagn, ta med dom i bilen o.s.v.
  • Att man ska kunna vara lite gulligare med partners typ hålla handen, gå på en riktig dejt som i The sims 1 o.s.v.
  • Att man kan ha motorcykel och även vanlig cykel till hela familjen.
  • Jag hoppas att även årstiderna och fritids sakerna kommer vara med i 3an, även att man ska kunna åka på semester.
  • Att man ska kunna handla mat hade också varit skoj :P
  • Och att kunna dammsuga och kanske damma me en dammvippa

Aja finns ju en del man hoppas på iaf . Men kom inte på allt för tillfället :)

Det finns ju även The sims historier :P Jag har den med en Öde ö. Där spolas ens gubbe ut på en öde ö så måste man göra allt för den ska överleva så som skaffa mat, fiska, hugga ved så man kan bygga skydd o.s.v. Fast när man klarat det spelet en gång så var det inte roligt längre tycker jag iaf. Men sen försvann min char också sen när jag var klar och dom skulle ha barn och allt :S vet inte vad som hände men det var iaf tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0